Meh Ikut Saya..

Sabtu, 28 Ogos 2010

NyaH Toxin Dari Badan Anda!!!!!!


Ececeh....macam model kaki lak aku..haha...sellu tgk kan iklan pencukur kaki kan..cukur bulu kaki sampai kaki licin.letak kucen pon bole gelongsor atas kaki kita huhhuhuhu...Tapi tau x..dari kaki la badan kita akan jadi sihat dan kuat..Benda macam ne r aku nak cita kat korunk..(bebel panjang punyer...-__-) .Korunk tau x kaki korunk le kuarkan bau..eh..taula kan..bukan bau la lol..toxin...Toxin tau x?Sebab tue r kena bebel panjang2..Toxin tue benda-benda yang x bagus dalam badan kita.Kita hari-hari melantak macam aku lak kan..tapi x penh pikir qualiti makanan tue,quantiti cm mana..Asal bole makan +kenyang pastu Zzzzzzzz~Pastu dapat badan gebu macam aku la ne.ha ha ha..Dengan itu,Foot Detox ne dicipta untuk korunk yg malas2 nak joging,nak goyang2 kaki....Foot detox ne bagus wey aku ckp..Die kuarkan toxin yg x guna dlm badan kita..Sekarang da banyak jual foot detox ne tapi x ramai tau n x caya.....Aku da pakai wey..mmg geli tgk toxin itam kua..Korunk just pakai kat kaki lekat pastu tdola (disarankan pakai sebelum tdo untuk tdo yang lena macam mamipoko) tibe-tibe.ehe..Aku sendri buat presentation untuk subjek English..siap bawak lagi die real one toxin and tester yang laen dari kawan-kawan yang baek..Da macam aku bawak ular sawa lak dalam kelas..semua x nak dekat ngn sentuh..ehehe...Detox ne ada dua..Satu normal jek. yang lagi satu aku suka..slimming ming ming..ahaha..yela badan korunk kurussss ..aku badan gebu beb..haha..Ape2pon korunk tryla wey produk ne..pastu le bangga bagi anak cucu tgk..masa tue da berkulat kua ulat2 yang lenggang liuk..ewwwwww........



kartun pon pakai jugak tau -_-


Yang gold le pajak gadai tue untuk slimming..yang biasa warna silver



aha...ne cara nak pakai Pads(bukan pads tue la bhaiiiiiii).Hoh.
Senang jek kan =)




Bukan setakat le tampal kaki jek..kat mana2 rasa daging terlebih tue le lekat..
-korunk tgk apa ha- :P~



nampak tue warna itam yang menawan.Tapi ne x menawan la kawan -kawan..
tuela die toxin yang ada dalam badan kita...
jangan kata yang badan gebu ada..yang kurus pon ada..

x caya??




ehehehehe..le frame tau letak kat dinding hasil berjaya korunk -_-

Nak order tapi x thu kat mana??X yahla susah hati sangat ea.hehe..Just pergi ke fAcebook aku(nak jugak) and search nama Barraque Waharp..Die tokei toxin.eh bukan.die jual Foot Detox ne.Harga RM20.Penghantaran Percuma..Kat Facebook die ..korunk le tanya macam-macam kat die pasal detox ne.. =)



ha..tue korunk le contact die..nak berkenalan sekali pon xpe...die ok punyer ..Ko single lagi kan?hahahahaha

Ok Korunk..Selama MenCuba ok!!!~Katakan No pada Toxin

p/s : pakai koyok kat kaki..pastu zZZzzzz...... sebab mata kuyu tulis blog pas sahur....Ok x Barraque?eheehe =) da kayo share la ea ckit..kikikikik!!~all the best beb


Tiada ulasan:

Catat Ulasan