Meh Ikut Saya..

Jumaat, 27 Ogos 2010

1 minggu jek lagi ..yebaaaaaaaaaa~


halu halu halu halu.........aku tulis lagi!!~bukan tulis la tapi taip r..ehehe...soryla sminggu yg lepas aku x hupdate blog ne...lindu ea sama aku?ehe :P saya pon windu awak .ceh!:P gyler sangat sangat bz the body aku ngn test yg berlambak-lambak cm pasar lambak..ehe..~Yang paling ''heaven'' bila test ari kames n jumaat..wah wah..aku sangat sayang padamu test!Trimas kt UiTM kerna melahirkan belajar cemerlang terbilang lagiiiiiiiii gemilangla..uhuhu...tapi semua tue da selesai dengan jayanya!!!~Yey..walaupon ada satu test akn dtg..dan dan dan dan pula buat ari sabtu...kenapa???aduh..dahla jiwa raga aku homesick ngn umah.sebulan la weiiiiiiiii aku kat sgmt ne....x sabo nak balek uma nak pelok+kisssssss ank sedara aku yg x geti2 lagi nak ckp.eh baru 3 minggu..ehehe....ngn rasa masakan mak!!~MAK...masak sodap2 tau..angah balek nnti..pastu 1 wik lagi da raya..ala baju raya x beli lagi.selndang?kasut??kena beli semua tue tau..!!~membazir la..tapi kan kita raya 1 sethun sebulan jek..apa salahnya..kan kan kan.....Ya TUHAN..Tabahkanla Hati Ku ini Dalam Mengharungi Ujian dari Mu..=))

Strong2 yana!!thumbs up lol!!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan