Meh Ikut Saya..

Ahad, 15 Ogos 2010

Trip cLass AraB to KL~

halu..halu..Salam ramadhan sekali lagi dan lagi..Sory lambat update.,.maklumala pose..ceceh!Huhuhu.....sAbtu lepas bersamaan 14/8/2010 menjadi tarikh bersejarah bila kelas arab pergi trip..kelas aku lak tue!!~huhu..semuanya bermula apabila Ustazah kami yang sangat baek ajak pergi trip..die kata subjek arab untuk sem ini ada 3 chapter jek...So..dari xd ape2 nak buat ..marilah kita g trip..Naseb bek kelas aku ada dak kelas yang terel dalam buat proposal atau kertas kerja kalo nak g trip..Tankz to Zaim for the great trip!!~marvellous..hehehe..and ur team also..Tepok2 kuat!!~yey..hehhehe...walaupon pegi dalam bulan pose tue..kitaorg gagah dalam bus..(padahal semua tdo)..gagah la tue!!~haha...Seawal kul 4 pagi..aku bangUn kejut si ainas..kak myra..gmot and limah..makan bersahur dengan 'ousemate' baru.eh!~:P..selesai solek2..apa lagi cm drift aku bawak..ngeee!~sampai2 ada lak naek Bus..g blik air dlu..nak lepaskan hajat,..takot2 badan kejang akibat pembawakan paKcik bUs yang x benti-benti..Pakcik!!bOle kena batu karAng la cm ne...Pergh..die bNti lak kat Hentian sErdAng....~Sampai Jek..maSing2 x sAbar nak Lari lelaju g bilik air..Semua Pmrpuan lak tue...ahahahhahaahha~dak laki kaTnya ada 2 3 pUndi..sebab tUe taHan lama..wakakakka~Puh..leGo la kami...~terUs bergerak ke fIrst pLace..aku buka2 mata...da sampai ke??wah2..seMangat ne Turun..lerrrr!!~MusIum KesEnian IslaM MalaYsia lom bUka.cit!~duk Melepak Jap kat lua...lalallalaala





ne pas baru bangun..di catch oleh Ainas..bukan Annas Easkey..heheh!!



Ainas..nak tunjuk bibir die yang kering dan selepas itu menawan pakai Lip Ice..wow!
sayA nak Gak!!~



tue dia...tuan puan......tue bukan makanan..no no....~ainas pose kan kan!!~



ha...mamat gantang ne adalah perakam video terbaik..le dapat awarla ko zi!!!~
die tengah rakam badan...xd kepala..!~jangan marah G-mot...huhu



Girl Onley!!~yey .lepak dlu.museum kul 10 baru open..!!~
kenapa tue ngn aku..site lebih nampak..;P`



ok2..ne bukan dak kelas kami..tapi ne la abang Shakir (betol ke x eja aku entam jek)..Yer tahu ensem kan die..So..die la dari mula  Selamat DatanG sampai la InsyALLAH berjumpa lagi...heheehhe..die sangat pandai cakap yela kan padan ngn kehenseman die..mmg  patut die  jadi tour guide..bole menarik tarikan masuk Museum...Lawak lak tue...!!~Anyway..Tq sO mucH 4 ur explanation..cite yang sangat beSh!!~dan die sangat spOrting...


bekerja keras untuk memahami kami yang blur2 ne...!!~paham apa cikgu ckp  ?????






ne namanya kubah terbalik...!!~cantik dan unik sangat...Ya salam!!~banyak sangat pic nak upload..barang2 dalam Museum semuanya berharga tau..
bak kata Abang Shakir  siap le bayar PTPTN lagi!!~




Bunga-BunGa Yang Cantik B3L2 =)




Kumbang2 yang Kembang ke??ehehheheheh
nampak sangat ea..kiko menguasai pic~:p





yey...sukses!!bergembira...



spoting kan??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan