Meh Ikut Saya..

Jumaat, 20 Ogos 2010

Oke2..kalo sebut berbuka apa kat uma sewa aku.wajib ada nasiii!!~nasi tau..rice...huhu..benda ne wajib ada.kami semua suka makan nasi..sebb tue kami kuat dan sihat...semua org dlm uma aku pakar2 masakan..hehe..ckp jek nak makan apa..kitaorg le masakan..ngee!!~da hari2 makan nasi.jemu la plok.jum kEpsi!!~wow..besh tue..walaupon jemu gak g KFC tapi disbbkan bosan makan berlauk..kita mam kepSiiiiiii.......huhu..best gak ramai2 semua ada..Ousemate aku pon sEmua ada..tankz korUnk!!~Anyway...kitaorg mmg sUka mengExposekan diri..bak kata ina ; '' macam kePsi nak pIndah jek'' hehe..apa x nya..bergaMbar cm nak berpIsah  jek jap lagi..haha.xpela.kamera baru..guna sebaIk mungKin..byk sgt pic nak letak..semua kat FACEBOOK..apO lagi add la..haha



seblum g makang.amek gambar la noiiiiiiiiii



aha!!its mine..huhuhuhuhu..sodap ne



ne die punyaa...ala menu baruuu tue ada udang disebalikk ayam yg besoo..hahaha




ye adik2.kalo jumpa akk ne..suh akk cite ''haiwan teladan'' hehehe...




muka kekenyangan...buruk beno!!



aku x thu nak explain muka wafi ne..hahah..adakah lpas makan Kepsi akan jadi cm tue?????????


EndiNg with  =)




I LOVE U MY HOUSEMATE!!!~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan