Meh Ikut Saya..

Jumaat, 27 Ogos 2010

KITA PON ADA FACEBOOK LER 

kalo citer pasal facebook..dak kecik pon tahu tau..kalo bole kucen2 sedunia nak buat gak facebook ne.hehe..leh r sng plan g tangkap tikus.hehe..kalo g mane2..semua org tanya '' ada facebook?'' pastila ada kan.kalo yang xd tenet kat umah..g cc.kan kan kan..kalo dak sekula ..die curi2 on kat sekula kat bilil lab.eh..adik aku tue sllu wat.ehehe..Aku hari2 on facebook.ala kadang2 jek on tapi xdla sgt nak komen2 sana sini cume aku bole menang utk wall post paling banyak.haha.aku mmg semua org tahu bila buka homepage diaorunk mesti ada post aku yg nth ape2.haha..sampaikan bopren aku ckp ''nak g mandi pon post gak ke?''haha...Aku lak suka tuka2 nama kar facebook..paling glemer nyah ''Liyana OnLey'' semua nak thu Onley tue ape makna.sebnrnya nothing la beb....asal word tue ''only'' so nak bagi cantek add ''e'' jek.....Dah2 jgn kerut2 dahi.haha.Bukan apa sng ape2 info pasal kelas ke.terus post kat FB....tau da dak kelas2 aku rajin gak on FB ..ngaku jela.hahah...Ayah aku pon wat FB!!~pergh ..teknologi tanpa batasan umo..huhuhu...Yang nak cari jodoh melalui FB ne pon ada..tapi hati2la beb..main pic muka pergh hensem badan ketak2...tapi bila jumpa.lu pikirla sndiri..Dunia FB kan tiada batasan..Sampaikan FB tempat  nak sumpah sesumpah seranah sesama mansia..isk2....Nthla....Mind Ur Own Fb la ea kawan2...Ape2pOn da baca blog  ne..apa lagi add la yana oke =)





tue die..SITI LIYANA online...=)
pic sntiasa berubah mengikut mood..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan