Meh Ikut Saya..

Jumaat, 20 Ogos 2010

What HapPen untuk Minggu Ini..


SalAm ramadHan..Alhamdullilah....pejam celik pejam celik da 11 hari pose....Go gO masa~!!hehe..nak kata cepatla raya wey..tangan da gatal...bukan gatal nak raba..ewww..x kose..gatal nak beratur cm dak keCik  mintk dwet raya...mcm biasalah..alasan aku kalo mintak dwet raya '' kita belaja lagi'' yes yes yes....dapat2..hahaha..almaklumla sepupu aku sebaya semua da keje..aku jek stady lagi..xpela..amalan mulia ..heheheheheheheh!!~


Minggu ini ???minggu mana...ala..minggu itu..hehe...pas abes jek lawatan utk kelas arab....aku mmg bz kalah Obama Barack...cume uma aku warna kuning x putih.:P sangat sangat bz ..dengan presentationnya..berehhhhhh bila presentation aku sukses(ala2 ckp org indun) ...aku cerita pasal ala pelekat kaki yg le kua toxin..puhhhhhhh..semua org geli nak tgk..sbb aku bawak yg real..kantoi lak tue aku yg pakai..huahuahau..xpela..baru org caya..tankz gak pada dua kawan aku yg da slim selepas pakai ...slim ke??hehee....mmg itam abes..dak kelas aku cm tgk aku pegang ulo sawa beso....geli kot!!aku pon (-_-).ape2pon tankzla pada semua bg perhatian yg dasyat..eh yg belakang tdo lak aku ckp..hahahha...


Bz lak ngn RM bukan dwet tapi subject aku amek diz sem..pergh..kena wat research..mmg x ckup makan x ckup tdo x ckup dwet pon ada..hahahha...mmg kena banyak wat research pasal e-shopping...naseb bek sng gak tajuk kumpulan aku..untuk pes assgnment da siap..nak tunggu the next step ..lame2 aku da bole jadi A.samad Said..bela janggut  putih...~tension~


Test?????ne pes test aku..aha...test CF bukan cornflakes..taula kan bulan pose.makan jek.nyuummy....!!~hehe...CoRporate Finance...subjek ne quite susah cikit..sbb kire2.ala aku bab kire2. ne cm siput ckit..lemah deN..riso gak =( kalo baca aku mmg hebat..test lom tau bila nak wat..aku da abes cover da..saiko x??hahah.tapi semalam jumaat okla ..aku tekan calculator cm aku ne kejam gyler..yela..calculator tue kena tekan satu2 ..kalo x ..jawapan salah...ngn2 aku sekali pening..weeeeeee.....soalan senang gakla ...tapi x thula mark bape!!~YA ALLAH..LEMBUTKAN HATI PUAN NOORIZZAH ISMAIL DALAM MENANDA KERTAS TEST HAMBA INI..amIn..korunk amin tau...ngeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan