Meh Ikut Saya..

Isnin, 9 Ogos 2010

QISYA NUR HUMAIRAH

Alhamdullilah dan bersyukur kakak aku selamat melahirkan anak perempuan pada kamis malam jumaat (malam penuh bermakna) 6/8/2010...paling jlz aku sebab tarikh ini sama dengan adik laki aku..Ayim..Cis..poksu die gak..huhuhu...anyway...so happy got this moment in my family....Qisya cumel jek cm mak die..2.3 kg..takot wooo aku nak pegang..ringan sangat....huhu...Qisya jadi org goverment la ea..sbb lahir kat putrajaya..puh!!aunty ko ne org kampung jek..hehehhhehhehehehe....Siyesly..so excited oke aku ne..!!~ari2 windukan Qisya =( ...Anyway..Qisya..mak ngah doakan Qisya dapat jadi anak yang solehah ...beriman ..taat pada mak n ayh..hehe...
xpela..wat masa skrg Qisya bukan tahu pon..hehehhehehe!!!ne untuk masa dpn...Ur name very nice..QISYA NUR HUMAIRA



da macam cube teka 10 different...hehehhehehhehe...
alolololol..comey die tdo yer....
sayang Qisya









Tiada ulasan:

Catat Ulasan