Meh Ikut Saya..

Isnin, 23 Ogos 2010





SEMUA KERANA DIA

weWit!!hehe...hari yg paling bahagia da sampai..yebedabeduuuuuuuu.....ari weekeend yang sangt besh!~Yeha..Sbb 'dia' datang ke Segamat...berbuka pose ngn aku same2...seronok...dua hari setengah die kat sgmt..actually die kena balek hari ahad petang..selepas aku buat muka 'merajuk' die sanggup burn tiket tue..huahauah..seronok2..hehe...aku bawakla die explore satu sgmt ne..Yang beshnya...ahad petang aku ajak g IOI (tempat bandar baru kat sgmt)..so..smpi kul 6..awal gyler nak berbuka..haha..so..kitaorg round2 dlu kat area situ..g masuk perumahan yg aku x thu..jalan yang selama ne aku x penh lalu..semua kerana 'dia' sebb nak abeskan masa..eh minyak sekali sementara tunggu buke pose.akhirnya..buke pose dalam keta..hehe..musafir katakan..kitaorg g solat sekali baru la  x tercekik nak makan2..huhuhuhu..ape2pon 2 day with him are so great and being wonderful day ever n ever...........!!!!-wewink.





focus baca menu macam baca buku..lapa ek??ehehe





aku diterjah.suka amek pix x sedia..wewink...nice place =)


terliukkkkk air liukkkk ......korang yang baca blog ne..sabo ea..ehehe




muka hepy sbb da kenyang.*perut menggunung kembali*-_-


p/s : anyway tankz to DELI atau Azli Hazel.sbb bagi permission arm tdo uma ko..ehehe...aku tahu ko baek..!!~ehe..maceh gak pada baraq ler...susah masak pagi2 saho....eheee..=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan