Meh Ikut Saya..

Isnin, 2 Ogos 2010

9 buLan da sampai





9 bulan kembali lagi..hehehe...ne dateline akk aku nak delivery new baby born...yey!!dapat ank sedara...beselah excited kan cucu pertama dalam family aku..akk aku tgh countdown day untuk meletop.boom!!i wish my sister..hey sis..selamat melahirkan anak oke..moge ank ko meletop n gojes cm aku.hahaha.


wowowowo..tue die kemongelan menunjukan kebulatan pewot die!!!
heheheehhhee



tankz pada die gak.sbb buatkan benda2 cm ne...die minat ....felt craft desgin




hehehe..ne la die..felt craf design hasilan akk ku yg comel lote...

3 love...means 3 sibling -aku-akk-adik-
means gak I LOVE U
x pon saya sayang awak
atau saya jatuh longkang..erkkkk!~abaikan.

bukan ne jek ada lagi ;




tue die ..im presenting to u all
korg nak??eheh..bole..watla order...
tapi bukan pree r..haha!!~
































Tiada ulasan:

Catat Ulasan