Meh Ikut Saya..

Ahad, 1 Ogos 2010

oH tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Hari Ini saya rajin tau ...basuh keta setelah sekian lama meninggalkan kesan2 debu kat kancel saya yg comel tue..basuh la dengan riang ria..letak ckit sabun...aku pakai sabun pinggan liquid jek..dijamin kilat..ting!~hehehe...pkcik aku ckp lak pakai shampoo pon bole..aku trylaaaa..pergh...guna jari pon bole..hehehe!!!polish punya polish..basuh punya basuh..enjin pon aku lap2 jek..sekali ...jeng jeng jeng jeng...aku nak stat keta..sekali xle !!!arghhhhhhhh..................tensen   jek!call bapak aku..ayh aku kata one way..tolak sudey..hehehe....dengan bantuan power puff gurl ousemate2 aku gagah sekali tolak!!eeyyahhhhhh....gagal !!~heheh..pastu aku mintak bantuan ci talha ..dengan kuasa hero yg die ada..ada ke???:P~aku berjaya mengestatkan keta !!pergh..pes time aku wat cm ne...xpela...dari yg x thu kita belajar kan kan kan..hehe..sekarang ne keta tgh mengecaskan dirinyaaaaa.selama 1 jam...dhla ujan..sia dan berbisa aku..uwaa..sory kancel..ko yg mengotorkan diri ko sndri..hehehehhe...anyway..ko bertuah dapat owner rerajin lagi lelangit cm aku..hehehhehhehehee....
                                                      
                                                                 
                                                     mari kita berdansa..ewah!~






ha.ne rupa keta aku...hehe..tapi ini bukan keta aku la..sebab hp aku x canggeh nak abdikan gmbr kancil aku
ehehehhehe
lagi satu..kancil aku bersih kilat dan mantap!!!eleh poyo..padahal xle stat..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan