Meh Ikut Saya..

Rabu, 1 September 2010

HEPY MERDEKA"S DAY TO MALAYSIA...KE 53


MERDEKA!!MERDEKA!!!!...ha..bila tiba bulan Ogos ..msti  ingt tarikh yg sntiasa dikenang..31/08/ ..the lucky date for Malaysia..Im so proudddd to be Malaysian people....Malaysia aman..xd gempa2 bumi..xd perang2..InsyALLAH.....Malaysia pon makin lama makin maju pembangunan...sana sini toreh ..abes da gondol tanah nak wat bangunan =)..kalo dulu belajar sejarah..cikgu msti tanya ''siapakah perdana menteri yg melaungkan merdeka 3 kali ??'' aku msti angkat jari aku dlu..hehe..aku jawab laju gyler penuh yakin '' ayah saya cikgu '' hehehe..yela kan Tunku Abdul Rahman ..nama ayh aku kan abdul rahman..sedikit sebanyak aku bangga hidung kempis kembang...kalau sekola dulu..bila time hari merdeka ..aku msti terlibat dalam perbarisan..masa tue kiwi kasut sampai le betolkan tudung..hehe..pagi2 da beratur ngn orang2 veteran...da macam jalan mak ayh same2 gerak..hehe..dulu aku mmg aktif ngn kadet polis..mana2 jek muka aku..tapi aku kecik jek..xdnyer nak gah2 aku nk nampak orang..hehe...Oke..tahun ne aku celebrate kat sgmt je..huhu..disebabkan merdeka dlm bulan pose...xd yer la nak kugiran2 sangat..just meletop 5 das bunga api jek..aku sampai2 jek macam nak rak jem..cari parking tepat2 pukul 12..haha..merdeka dalam keta..round2 jela kat dataran ngn Stuck Sick a.k.a amer..pastu bual la 2 orang pakcik polis yg bermisai tebal berbuncit  ...citerla pasal itu ini..yang aku xle blah..bila ulat da naek badan..gatal kan..siap mintak no 4n kitaorang..ewwwww...kalo ea pon nak sugar daddy...pilihla yang gantang2..haha...kalo bini diaorang lalu da pacak bendera gemilang kat pala suami diaorang...apa lagi..sebelum napsu orang tua ne jadi lebih teruk..kitaorg cpt2 blah...apa x nya..siap nak suruh teka lak nama orang tua ne..ewwww....Walaupon tahun ne nothing celebration in Segamat but so proud when ''orang '' segamat datang sanggup redah sesak and bawak bendera sana sini..bangga saya dgn orang segamat..tapi SAYA TETAP WINDUKAN BATU PAHAT!!!!!~



oke..die sangat teruja bila tiada kugiran
so..peace for segamat on nite..=)
gigi palsu die saya suka...:P


oke2..wat muka hepy on merdeka nite....
walaupon nothing kat dataran...
heheheheh...
ignore the meja....sungguh mencacatkan tapi biarlah neutral..hehe

p/s ; nanti aku hupdate lagi yer..kelambatan sebab kebziannnn teramat...tunggu ea..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan