Meh Ikut Saya..

Khamis, 2 September 2010

fully booked!!


Phew..makin dekat nak raya makin ramai lak booked aku g buke pose ramai2..hehehhe....macam artis lak kan..cume xd show jek nak nynyi atas stage..kalo x..da bole pungut hasil siap bole bagi dwet raya ..cewaaahhh!Aku memang x balek pon masa pose ne..jimat ongkosnya....xpela berkorban utk raya. (padahal hati da ronta2 -_-) ..


Start ngn ari ahad...aku buke pose dengan kawan-kawan kelas..mereka ne dak penerapan (lompat dip ke dgree) ..teha,wana,fatin,cemah..Ok not bad makanan die.dengan bufet rm15 le makan sampai setahun punya kenyang...amek jek ape2 yg korunk nak..pastu melantak sampai x larat nak bangun..dtg dengan perot kempis licin .balek dengan pewot yang membulat gituuuu..seksi tau..ahaks....atas meja jgn citer..fully dengan makanan-makanan yang diambil oleh orang yang lapo..aku la tue,..:P~ tempat not bad..ramai orang....kena pasang strategi nak makan kat situ..sbb korunk nak amek 2nd stage..kosong da..haha..kiranya dengan pantas korg amek lauk-pauk..........Sedap sangat...Tankz to teha sebb belanja ''akak'' dengan penuh kegebuan selepas itu.. =)


Pastu ari selasa lak....berbuka pose dengan real classmate sejak dari part 2 ..Huhhuhu..mmg gemok la macam ne..ehe....organized by ''me'' hehehe...makan dekat Juara ikan bakar IOI..juara x juara la bila makan.licin semua...uhuhu...ape2pon tankz korunk ea..datang berbuka same2..amek gmbr same2..n maarop yang comel membawa puterinya yang gojes..jlz tau..ainas pon same..bawak bopreeennn die..mana aciiiii..aci kat indiala -_-


Malam td!!hehe last day berbuka dengan orang orang segamat...huhu..dengan housemate lak...sbb nak wat suprise kat kawan aku Ct Mariam atau nama glemer ''ct''..sungguh teharu die bila ada kek +liln yang macam hidup x mau..Anyway..HepY besday tUa pada ko ct..Semoga cepat rajin minum air masak agar bibir lembap mungil macam Angelina Jolie..hehehhehee.....


                                           
                                      kek yang sedap + lazat....phewww



die yang bersalah..sebab hari jadi die..hehee




Pada kawan -kawan yang x sempat nak berbuka dengan saya..xpe..jangan risau bole disimpan untuk next ramadhan atau ari2 biasa pon bole..saya bisa diatur dan dibelanja kan kan kan kan...:P saya memang suka makang-makang ne..



nah..episode makan makan kat segamat berakhir dengan jayanya...
trimas semua.kalo sudi belanja lagi
aku sayang kamu
sebelum tue..yang sebelah bebiru tue Eja...ousemate gua :P

Bye-bye








Tiada ulasan:

Catat Ulasan