Meh Ikut Saya..

Jumaat, 3 September 2010

Ne la Masanya..!!!

Pejam celik pejam celik...alhamdullilahhhh aku da bole balek kampung ari ne..bukan x bole balek kampung sebelum ini..tapi aku kentalkan hati duk kat segamat sebelum pose,tengah pose,,dannnnn nak abes posa da ne..memang dugaan beso la sbb kena duk uma sorg2 ousemate balek ,mmg hati ne kuat dan gagah!!~hehe...ala aku da bese pose jauh dari family..eh..jauh ke..hehe..jauhla tue..2 jam dari Batu Pahat....Erm tinggal bape bape hari jek nak raya..hehe...aku da raya ''awal'' ne..huhu..Sungguh seronok..yela kan hari raya ne setahun sebulan jek..time macam ne la kita nak meraikan kemenangan kita berpuasa dan bole jmpa sedara yang dh lama x jmpa..yela kan sebelum pose badan gebu..jmpa raya tup tup da jadi model.hehe...dan yang besh beshnya ialah aku masih dalam list utk mintk dwet raya..yeahhh..pada mereka yang udah2 bekerja dan mampu bagi dwet raya...padang sebesar lautan aku tadahkan..tangan gatal jekkk ne..hehe..Lagu -lagu raya pon da kua..huhu..mengganggu emosi aku tengah study kan..sebak kot perasaan..huhu..taman kat uma aku pon da pasang pelita..puhhhh....psssstt...orang sebelah pon beli sofa baru..so..kami pon dapat sofa ''baru'' tau..tuah raya tahun ne =) maceh orang sebelah...rezeki..huhu..Sebenarnya kan kan kan aku belom shopping raya..baju raya xd..kasut raya xd..kira utk raya xdla sng cite...ne yang nak balek pow my mOm..ehehe...wait 4 me ea...Biasanya kalau cite ari raya ne semua best walaupon mak aku sllu jerit suh bangunnnnnnnn cepat..aku lak tergolek2 atas katil pagi raya....sbb aku biasanya lambat siap..hehe..biasalah ank mak membesar..huhu....Ari ne cepat2 abes test QMT and aku mau pulangggggggggggggggggggggggggg =)


Ucapan dari Saya ; Pada kawan-kawan uitm,b3L2,adik2 saya zati,mirah,amer ke,kawan2 baek saya,facebookers,musuh-musuh saya (hehe) dan sape2 jela yang kenal saya n  yang x kenal pn wat2la kenal :P..nak ucap SELAMAT HARI RAYA ..SORY KALAU SEPANJANG 8 BULAN KITA BANYAK WAT SILAP DAN SALAH...SUSUN 20 JARI MEMINTA MAAP ZAHIR DAN BATIN..pada sapa yang drive keta tueeeee ( aku la tue ;p) hati2la ea bawak ...xdnyer kueh raya nak lari...pulangla dengan gembira bukanya dengan kesedihan...korunk..jemput datang uma..dtg uma dapat makan kueh raya.hehehehe...jangan makan banyak sangat..t gebuuuuu  macam aku..haha...Ok2..tutup tirai di segamat dan WELCOME TO BATU PAHAT!!!!!!!! =)


Ohhhhh.....balek kampunggggggggggggg ..Ohhhh..balek kampungggggg.......... :P



kad limited edition :P
mood ; raya time!!!

bye-bye..
assalammualaikum



OFF BLOG FOR 2 WEEKS =)
takecre .. ^_^





Tiada ulasan:

Catat Ulasan