Meh Ikut Saya..

Rabu, 21 Julai 2010

GyLer pUnYa aRi ne sgt Penat~

Adeh...ari ne nthla aku rasa ari paling penat dalam sejarah ...... belajar sejarah pon x pent cm ne..hehe..sbb tue dapat A..keh2.....citanya cm ne..ari ne semua student kena parking kat padang kawat yg gyler punya jauh and paling paling ujung.da rasa macam nak g kawad jek..huhu...Pak gad dan aBg gad da cm polis..pritttttttttt...sambil tangan gerak suruh terus cm model lak aku tgk.hehhe....ramai gak merungut esp dak girl la kan..yelaaaaaaa...pakai cantek2 tbe2 kena taras ngn rumput ijau.......gyler geram...aku pon baru jek beli baru kasut baru semata tau untuk kelas petang.....adehh.......cian kawan aku si ainas..die pakai heel..bawak laptop.oh kejam oke.pastu menapak lak g kelas...adehhh........uitm2...sabola jela ngn ekau..kalo x.den pengsan wei..he he he...just tell..saya dapat sticker ..yey yey..x yh da susah hati dari jauh nak terima isyarat suh parking kat post pak gad..akibat penat +lapa..aku da masak sardin buatan aku untuk ousemate2 aku..hehehe....cayang x kat aku??ngeee...ousmate aku pon penat..so..apa salahnya sekali dan sekadua aku masak.ngee....~Omg~esuk ada presentation..just wait ea...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan