Meh Ikut Saya..

Selasa, 13 Julai 2010

Diri InI





Hurm....

Bila masuk sekola..cikgu mesti tanya..atau kena perkenalkan diri masing2...Bangun Semua..Selamat Pagi Cikgu...hehehe!!!Ok..kamu di hujung bangun kenalkan diri...erk akula tue..diri ini mmg sllu duk belakang sekali..sbb sng nak cabot lari ke...kalo ada spot cek..sng nak semunyikan barang..hehehhehhe.....

Cikgu : Sapa nama awak??

Saya : Erk..saya ke(eh kawla ..xkan lak kusi kot..hehe)...ha..ha..Nama Siti Liyana Binti Ab Rahman..
(kawan sebelah da sengih2..apa??lesing kang....haha)

Cikgu : Asal mana??

Saya : Asal sini la cikgu..(sambil letak kaki atas meja...gila gangester...haha...eh bukan macm ne)..cm ne..asal dari sini ...Batu Pahat

Cikgu : Owh..hobi dan cita2 kamu???

Saya : Alamak..hobi aku dahla banyak kacukan parsi+belanda+ayam percik....haha...back..er..hobi membaca (xle blah tapi betol tau...)dan main badminton(padahal maen suka maen longkang)....cita-cita...erk...cikgu kot....(padahal da terjerumus dlm bank lak ne..)..hahahhahhaa

ItU dulu......
Sekarang..I become big girl...o yey yey..

Kini aku berjauhan ngn family aku..kawan2 aku...(pang!!)...erk...segamat ke bp..jauhla sgt kan..ala..potong la setim aku ..baru nak sob sob...hahhaa...yela2 xdla jauh..tapi 2 jam kot....keras muntut aku..dhla jalan g yong peng xd lampu..kalo malam2 drive...4 sure abes meter aku pecot!!~


ala......tgk tue ..aku msti xd..mmgla sbb ne bukan pic family aku..hehehehe..

Sekarang...Onley belajar kat Uitm (malas nak tulis penuh..panjang..haha)korg tau kan...Uitm mana????Dengan itu dipersembahkan...............Uitm Segamat ..Di hati Di jantung..Di tinga..Di mulut..........................semuala..ala korg yg stady kat Uitm..ngaku jela..hahhaha....Previously..I start with taking Dip.Akaun..jgn citer la kan...pointer sebaik teruk........haha..yer aku ngaku..aku x clever maverer cm kawan2 aku...........x caya??cayala ckp oden..haha!!Now....aku continue with Degree (yeyyy........dah senior....haha)..
Degree In Finance...kenapa x smbung akaun??soalan paparazi celoteh sana sini...........sbbnyaaaa

1)die risiko tinggi bole buatkan jantung aku under attack..
2)pada mata kasar aku....susah la sayang..pada mata halussssssssssssss.....................aku rasa nak ZzZzzzzZ~hahaha
3)mmg x nak pon....sbb da tau...die x layak untk aku

dats all my reason y not i choose B.acc .................ada paham???pada yg da plih..teruskanlaaaahhh perjuangannnnn..........(p/s : ada org bangga repert 3 paper...cayala lu beb!!!!)

Maka itu...Onley pilih b.fin yang sama cocok sama padan sama gebu....ada 'kimia' di situ ea....B.fin ne x susah tapi susah kalo korang2 x belajar la....hampeh tol!!hehe...B.fin byk berjalan- jalan..sbb fakulti biz kan.. tapi akhir sem kos ne agak menderita ckit..bila tgk mata jam kredit..ala..uban je kot wmbut korg..bukan mati terus..hehhee..~





IT'S ALL ABOUT MONEY!!~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan