Meh Ikut Saya..

Ahad, 18 Julai 2010

Cerita Hari Sabtu...Last Saturday

Before dat..cerita ari jumaat....sbbnya saya balek ari jumaat.........dan keta saya '1993'(kancel si pintar) hehehe....working well..ngeee~sgt penat la kan walaupon yana x drive but...................bila naek ngn ahli-ahli gyler akibat pembawakan keta yg amat drastik.......................................hahahhahaha......oit..keta aku old season...ko nak bwk cm drift???masa aku balek..aku lalu mua..sbb nak anta ousemate aku yg cantek lagi persis cina..wowwww...hehhee................~~~tolak dlm kul 3...sampai uma kul 6...including time besiar2..hahhaa...........msti korg nak kenal kan kan kawan aku yg balek 'saing'(bahasa johor=jawerreeeee!!)........dengan ini i presenting 4 u..

1) Ne la cik driver kami ...weweeitttt............The Hero ..


Barraque Waharb
p/s : gunakan Rexona setiap masa :P



2) Saya aka Me!!co.Pilot....bukan membantu tapi membuta jek lebih...hehe :P




sayala si cewek aka..merangkap lagi menturukan diri..hehe :P jangan marah
ea...ngee~


3)ha...ne adalah stewardessss lagi waitresss...paling kecoh dlm keta....rasanya keta lagi takot ngn die..but tq la kat Nurul Ain atau Ain Xiaojie




p/s : ain...seorg yg pembebel kuat.....hp sntiasa di tangan....oh bahagia :P

4)ha...ne adalah amoi cantek ..dua2 dtang mali dari batu pahat..lai lai..hehe

ha...nak tau mana satu...click la Selishon Jp cm nama ikan..

ha..ini gadis melayu..Myra Maherah

Begitula mukadimahnya kawan2..renung2kan dan selamat berangan..hehe....cerita ari sabtu lak...yana telah pon membeli kamera baru yang bole menangkap gambar tahi gigi arnab yana kat uma dengan jelasnya..hehe...Ayah yana suh beli kamera sebabnya asek pinjam jek dari org..hehe...so...dengan rasminya yana beli kamera brand....Canon..bukan EoS 5d or Eos 7D...x mampu .kalo tolak pt -Ve..kantoi sudah guna dwet pt..tapi ayah da bayar half..maceh dad ;P.tapi kamera biasa jek..yg gemok lagi bole dibelai2 ..Just PowerShot A3ooo Is ..cm nama angkasa..hehe...



saya x suka kaler die..cm klasik lak.itam putih
but credit to Barraque Waharb sebab kerana die saya pening...
ko bila nak beli setereng kereta 93 aku haaaaa...

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan